آدم ها مثل کتاب ها هستند.

بعضی از آدم ها جلد زرکوب دارند.بعضی جلد ضخیم و بعضی جلد نازک.بعضی از آدم ها با کاغذ کاهی چاپ می شوند و بعضی با کاغذ خارجی.

بعضی از آدم ها ترجمه شده اند .

بعضی از آدم ها تجدید چاپ می شوند و بعضی از آدم ها فتوکپی آدم های دیگرند .بعضی از آدم ها با حروف سیاه چاپ می شوند و بعضی از آدم ها صفحات رنگی دارند.بعضی از آدم ها تیتر دارند .فهرست دارند وروی پیشانی بعضی از آدم ها نوشته اند :

حق هر گونه استفاده ممنوع و محفوظ است.

بعضی از آدم ها قیمت روی جلد دارند .بعضی از آدم هابا چند درصد تخفیف به فروش می رسند وبعضی از آدم ها بعد از فروش پس گرفته نمی شوند.

بعضی از آدم ها را باید جلد گرفت ،بعضی از آدم ها را می شود توی جیب گذاشت ،بعضی از آدم ها را می توان در کیف مدرسه گذاشت .

بعضی از آدم ها نمایشنامه اند و در چند پرده نوشته می شوند .

بعضی از آدم ها فقط جدول و سر گرمی دارند و بعضی از آدم ها را غلط چاپی دارند .

از روی بعضی از آدم ها باید مشق نوشت واز روی بعضی از آدم ها باید جریمه نوشت .

بعضی از آدم ها را باید چند بار بخوانیم تا معنی آن ها را بفهمیم وبعضی از ادم ها را باید نخوانده دور انداخت.

بعضی از آدم ها مخصوص نوجوانان نوشته می شوند و بعضی مخصوص بزرگ سالان.

بعضی از آدم هایی که مخصوص نوجوانان نوشته می شوند،خیلی کودکانه و سطحی هستند.

قیصر امین پور